Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: quantifier does not follow a repeatable item at offset 1 in /var/www/fysik-kemi.dk/public_html/wp-includes/class-wp.php on line 238

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/fysik-kemi.dk/public_html/wp-includes/class-wp.php:238) in /var/www/fysik-kemi.dk/public_html/wp-content/plugins/paid-memberships-pro/adminpages/reports/logins.php on line 444
Kan elevers produktion af animations-film understøtte deres faglige læring? – Danmarks Naturfagslærerforening
Danmarks Naturfagslærerforening
Didaktik

Kan elevers produktion af animations-film understøtte deres faglige læring?

FK03 2018 5 1

Denne artikel demonstrerer, hvordan produktion af animationsfilm kan anvendes til at understøtte elevernes arbejde i fysik/kemi og natur/teknologi med at lære faglige begreber, og som et integreret element i undersøgelsesbaseret arbejde (IBSE).

Af Martin Krabbe Sillasen, VIA University College

Dette indhold er kun for Almindelige medlemmer, Efterlønnere og pensionister, Medlemsskab i udlandet, Skole, og Studerende medlemmer.
Log ind Tilmeld